30 de jul. 2013

trapilleando el pati d'el Lloro a EL PRAT DE LLOBREGAT

Ho reconec, se m'ha anat la mà penjant fotos, però estic tan contenta de veure-ho acabat, i encara em falten les millors fotos, les que ha fet l'Edu, el meu cunyat i sobretot falten perquè en aquestes no surt ma germana, però en quant les tingui, les pujo....











































Aquest mes no he pujat gaires coses perquè primer de tot, el dia 30 de juny vaig caure per l'escale i em vaig trencar el peu i he estat quinze dies a casa de ma mare perquè em mimés com calia i perquè el passat divendres em vaig trencar un dit del peu, del mateix peu, jo crec que per sort, si no ara aniria amb cadira de rodes i hem d'afegir que he estat preparant tot això que ara quan ho veig posat ho veig petit, però perquè us feu una idea, he fet servir 12 cabdells de trapillo i uns 300 g. de cotó de cada color, és a dir uns 900 g.
Amb això vull dir que darrere d'aquestes fotos hi han moltes hores de feina, que les he fet amb la major il·lusió i sobretot, agrair-li a ma germana la feina que ha fet amb el cotó, perquè se l'ha menjat ella soleta....
Un cop dit tot això, només espero que us agradi....
I agrair a la Sra. Paquita, no tinc paraules per descriure-la, és la senyora amb la samarreta vermella, és una de les alumnes del taller que hem fet al lloro, és la persona en la que tots voldríem convertir-nos quant ens fem grans i a la Verònica, la seva neta que la va apuntar al taller, no hem direu que no és maco trobar-se gent així.
I no hem puc deixar a la meva mare, la del cabell amb rinxols i la mari tere, que allà on vagi elles venen darrere.
I per últim al meu marit, que té tota la paciència del món amb mi i el meu trapillo.... i que m'ajuda i em fa costat sempre, i jo puc assegurar que no és fàcil...

dit això, que tingueu bones vacances!!!!!!

Ptonets
Gemma

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada