27 d’abr. 2014

manta per l'Emma


Aquesta manta és per l'Emma, la filla de quatre mesos d'una de les meves alumnes de trapillo, que ara ho té molt complicat per venir....


Aquesta manta la vaig començar farà més o menys quatre mesos, quan va néixer l'Emma, jo sabia que l'habitació era d'aquests colors, ho dic perquè qui em coneix sap que no són els meus preferits, però haig de reconèixer que ha quedat molt maca. 



És molt senzilla de fer, aquest és el tutorial del punt, que no sé com es diu i decidit dir-li punt Emma.....


Està feta amb cotó 100% de la casa DROPS, que jo compro per internet a Mucho más que lanas (la noia que ho porta és encantadora), us deixo l'enllaç.


La part bona d'aquest punt és que queda idèntic per davant i per darrera, que per fer una manta és ideal. 
Només us heu d'animar a fer-la. Jo aquest punt també el faig servir per fer estovalles individuals amb trapillo, queden molt xules...



El primer és trapillo i el segon és llana.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada