19 d’oct. 2012

bossa de ma salvatge

Feia molts dies que no publicava res, he estat molt embolicada i el que estic fent ara es una catifa gran i un coixí pel terra també molt gran, i clar això ja no es tan ràpid de fer, però ahir vaig treure una estona per fer aquesta bossa de mà.








He fet servir menys d'un cabdell, si sóc sincera volia fer-lo amb tapa, però vaig pensar que no m'arribaria i només tenia un cabdell amb aquest estampat o sigui que vaig fer-lo amb aquesta tapeta i la veritat és que m'agrada el resultat.
Està fet amb xarxa de plàstic amb el quadrat molt petit perquè era la manera d'aconseguir que la roba no quedés flonja i així evitar que es veies la part de darrere. Us explico, hi ha molts estampats de trapillo que tenen part de davant i de darrere i la d'aquest trapillo en concret és blanca i si no ho fas amb mooooolt de carinyo et queda fatal perquè es veu el blanc per tot arreu i no queda gens maco.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada