10 de febr. 2013

la meva ovella churra

Aquesta és churra, un lloc de paraules, ja que jo em dic merino de cognom i és una espècie d'ovella i com no, ella s'ha de dir churra que és una altra espècie d'ovella..






Aclarit això, passo a explicar-vos com l'he feta, els amigurumis sempre m'havien cridat l'atenció i quan vaig veure el patró per Internet d'aquesta ovella vaig decidir que era el moment de provar, a Internet hi ha molts patrons gratuïts d'amigurumis, així que no teniu excusa per provar...
La tercera foto té un cabdell de trapillo perquè tingueu una referència de la mida que té, és molt gran, fa uns 50 cm. d'alçada i uns 25 cm. d'amplada. He fet servir punt baix agafant la cadeneta sencera i seguir el patró.
He fet servir gairebé dos cabdells de trapillo, està farcida amb guata esmicolada, el mateix que es fa servir per farcir coixins, i cosida amb trapillo, per mi el més difícil perquè la costura no es que sigui el meu fort.
Espero que us animeu...
Aquí sota hi trobareu el patró de l'ovella.

patró_ovella

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada